iKlinik

Din Sjukgymnast i Lund & Malmö Din klubb är ansluten som samarbetsklubb till oss på iKLINIK. Det ger dig en unik direktkontakt med en Leg. Sjukgymnast inom idrottsskador om skadan skulle vara framme.

Iklinik

Digital vård
Vi erbjuder digital vård i form av rådgivning via videosamtal och meddelande.

Diagnostiskt ultraljud
Som en utav få kliniker i Skåne erbjuder vi diagnostiskt ultraljud vid sen- och muskelbesvär. Ger en direkt bild utav skadans omfattning och utbredning.

V.I.P Klubb iKlinik
Som medlem i iKliniks V.I.P klubb erbjuder Malmö FBC sina medlemmar akuta tider till sjukgymnast vid skada. iKlinik finns både i Malmö och Lund, videobesök erbjuds också.

Alla besök är gratis under 20 år och kostar 200 kr för aktiva över 20 år. Frikort och högkostnadskort gäller

Besöken bokas via länken nedan