Anmälan till föreningen
Anmälan till föreningen sker via hemsida.
Betalning
Betalning sker med kort. Bekräftelse på bokning skickas via mail så snart bokningen är genomförd.
Medlemsavgift
Enligt föreningens stadgar är man som medlem skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutats av föreningen. Medlemsavgiften fastställs av årsmötet.
Medlemskapet är personligt
Medlemskapet knyts till ditt personnummer, och medlemskapet är därmed personligt.
Leverans av medlemskap
Medlemskapet levereras vid betalning.
Tidpunkt för startdatum/slutdatum är angivna vid bokning och i bekräftelsen. Träning levereras enligt gruppens utsatta startdatum.
Ångerrätt
- Inom 14 dagar efter genomförd bokning, ska eventuell avbokning meddelas
- Meddelande om avbokning ska lämnas skriftligen till föreningen
- Meddelande om avbokning ska innehålla dina personuppgifter samt uppgift om den kurs/grupp du är anmäld till.
Återbetalning
Återbetalning efter ångerrättstiden gått ut sker enbart mot sjukdom och skall intygas av läkare.
Kontakt
Du är alltid välkommen att höra av dig till info@malmofbc.se om du har frågor.