FBC-Kortet 2022-23

Tillsammans gör vi skillnad. EN STAD. EN KLUBB. ETT KORT.

Med ett årskort säkrar du en plats till alla hemmamatcher, antingen i din favoritserie eller för alla våra lags serier. Dessutom får du väldigt generöst pris oavsett vad du väljer, samt rabatterade priser för vår merchandise och flera andra fördelar.

Nu lanserar vi säsongens årskort. Med vårt nya årskort, kan du nu välja till väldigt generösa priser om du vill se alla hemmamatcher för alla våra lag eller om du vill gå på alla hemmamatcher för ett specifikt lag. Oavsett finns det ett årskort för dig. Vid köp av ett årskort får du det direkt i din telefon så du alltid har den i din hand när du går in på våra hemmamatcher säsongen 2022-23. Det tycker vi känns både självklart och viktigt. Vi är en klubb. En klubb som siktar framåt och med ditt stöd på läktaren blir vi betydligt starkare. Vi längtar efter att dra igång säsongen och hoppas att du vill vara med på resan.

En minst sagt spännande innebandysäsong väntar runt hörnet. Vårt Dam A är ett etablerat slutspelslag och ställer nu in siktet mot att ta nästa kliv uppåt i tabellen. Herr A har börjat etablera sig i Allsvenskan och arbetar vidare att etablera sig på allvar i serien. Till detta har vi även vårt andra damlag i Div. 1 som tillhör topplagen i sin serie och där våra framtida A-lagsspelare formas och utvecklas, samt att vi har vårt andra herrlag i Div. 3 som utvecklar våra ungdomsspelare och siktar framåt.

SÅ KÖPER DU ÅRSKORT

Du köper ditt årskort på https://sportadmin.se/book/?F=338d73e2-f3bd-41b7-937c-6a13cfad84e7.

MER MALMÖ FBC PÅ ÅRSKORTET

Nu kan du beställa ditt säsongskort som vi valt att kombinera med ett stödmedlemskap (FBC-kortet)! I FBC-kortet ingår entré till alla våra A- och U-lagsmatcher kommande säsong beroende på vilket kort du köper, (ej ev. kval eller slutspel.)

Nu kan du som köper årskort välja vilket lag du vill följa eller varför inte följa alla? Malmö FBC:s årskort är digitala för att förenkla för dig och göra det lättare för oss att ge dig bra service.

DETTA INGÅR I ÅRSKORT 2022-23

– Din plats till samtliga hemmamatcher för antingen en serie eller alla beroende på vilket kort du väljer.

– Digitalt årskort.

– Aktiviteter och tillgång till heta erbjudanden från våra samarbetspartners.

– 10% på merchandise.

I alla hallar erbjuds onumrerade platser. Vilket innebär att först på plats får välja bästa platserna. Med hjälp av ett årskort går det fortare att komma in.

PRIS

FBC-kortet Premium

Köp vårt mest prisvärda årskort, FBC-kortet Premium, för att se alla våra lag för endast 1499 kr. Kortet gäller för samtliga seriematcher i SSL (13 st), Allsvenskan (11 st), Damer Div. 1 (11 st) och Herrar Div. 3 (11 st).

Totalt ger FBC-kortet premium dig tillgång till att se 46 (!) innebandymatcher under året dvs. till en kostnad av 36 kr per match.

Premium - årskort till alla hemmamatcher (totalt 46 matcher - värde 3760 kr)
Du får detta kort för bara 1499 kr (60% rabatt)

SSL - årskort till alla SSL hemmamatcher (totalt 13 matcher - värde 1560 kr)
Du får detta kort för bara 999 kr (36% rabatt)
Enkel matchbiljett kostar 120 kr (förköp 100 kr)

Allsvenskan - årskort till alla Allsvenska hemmamatcher (totalt 11 matcher - värde 1100 kr)
Du får detta kort för bara 799 kr (27% rabatt)
Enkel matchbiljett kostar 100 kr (förköp 85 kr)

D1 - årskort till alla D1 hemmamatcher (totalt 11 matcher - värde 660 kr)
Du får detta kort för bara 399 kr (40% rabatt)
Enkel matchbiljett kostar 60 kr (förköp 50 kr)

H3 - årskort till alla H3 hemmamatcher (totalt 11 matcher - värde 440 kr)
Du får detta kort för bara 299 kr (32% rabatt)
Enkel matchbiljett kostar 40 kr (förköp 30 kr)

Vid köp tillkommer en administrationsavgift, en avgift som inte går till föreningen.

Säsongskortet köper du här!

Säsongskortet är personligt och får inte överlåtas.

Betalsätt

När du köper via webben kan du betala på följande sätt:

Betal- och kreditkort
Swish
Internetbank

Boka: Det snabbaste sättet att införskaffa FBC-kortet är att boka det via vår bokningssida som du finner här! Boka och betala direkt så får du kortet direkt i din app. Perfekt att göra samtidigt som du går till hallen och kommit på att du har glömt beställa kortet!

Köpa årskort i present

Om du ska ge bort årskort där mottagaren inte får reda på något förrän efter firandet. Det kan vara så att du vill ge bort kortet i present, eller köpa till en vän eller familjemedlem. Här registreras årskortet på en annan innehavare. Dvs. inte samma som köparen. Den nye innehavaren får årskortet registrerat på sig, men får inte något bekräftelsemail eller kvitto. Det är köparen som får detta. OBS! Den nye innehavaren får årskortet registrerat på sig, men får inte något bekräftelsemail eller kvitto. Det är köparen som får detta.

KONTAKTA OSS

Kontakta oss gärna kring frågor på info@malmofbc.se

Villkor

När du köper ditt årskort accepterar du de villkor som gäller för Malmö FBCs årskort och som är listade här. Om du lånar ut ditt årskort ansvarar du som årskortsinnehavare för att användaren följer villkoren.

Allmänna villkor
Villkor för biljettköp hittar du här.