KIDS CAMP PÅ HÖSTLOVET!
2022-09-26 14:46

Börja höstlovet på allra bästa sätt med två heldagar på vår Kids Camp! Detta är campen för våra yngsta spelare, både för de som redan spelar innebandy eller är nyfiken på att börja, som vill leka och lira innebandy i två helmaxade dagar. Ledare är våra duktiga ungdomar från vår uppskattade innebandyskola och spelare från våra JAS-lag.

TVÅ HELDAGAR MED INNEBANDY PÅ HÖSTLOVET!

För vem?

Kids Camp är för alla som redan har upptäckt innebandy och spelar i en klubb samt nybörjare som är nyfikna.

Ålder & antal

Lägret riktar sig till pojkar och flickor födda 2013–2016, vi tar emot max 40 deltagare.

Dagar

Måndagen 31/10 och tisdag 1/11.

Tider

Campen börjar 10.00 och slutar 15.00. Detaljerat schema skickas ut i samband med kallelsen.

Detta ingår

• Innebandyträningar
  • Roliga lekar och aktiviteter
  • 1 camp T-shirt
  • Mellanmål (frukt & kex)

Träningsinnehåll

På Kids Floorball Camp lägger vi största tonvikt på att det ska vara ett lekfullt, lärorikt och utvecklande träningsinnehåll som utgår ifrån deltagarna. Dagarna kommer att fokusera på grundläggande teknik, olika spelformer, lek och rörelseglädje.

Kostnad

650 kr + administrativa kostnader

Plats

Toftanäs Sporthall

Sista anmälningsdag

Torsdag 27/10

ANMÄL DIG HÄR!

Kallelse

Skickas ut via mail fredag den 28/10.

Frågor eller funderingar kring campen, vänligen kontakta Ellen Rasmussen: ellen.rasmussen@malmofbc.se

KIDS CAMP PÅ JULLOVET!2022-11-15 14:23
KIDS FLOORBALL CAMP 2022-06-28 09:00