Supersöndag 5/3 - inkl. hinderbana med priser och valberedningen
2023-03-03 11:01

Välkommen till Supersöndag nu på söndag 5/3! Det blir Skånederby för herrar mot Lund kl 12 och det blir match mot serieledarna för damerna kl 15 och självklart är vi i Baltiska Hallen. Utöver detta kan du utmana kompisarna på Hinderbana och vinna coola priser från Unihoc. Dessutom kommer valberedningen vara på plats så kan du lära dig mer om klubbens styrelse och ge tips på bra personer till kommande årsmöte.

Snart är det helg och vi alla längtar redan till söndagen som blir en supersöndag! Det är nämligen så att vi har mycket att se fram emot!

Först ut är Allsvenskan Södra när herrlaget tar emot Lund i Skånederbyt kl 12. Inför denna matchen kan du testa på Pantameras coola hinderbana. Dessutom kör vi en tävling på planen där du kan vinna grymma priser från Unihoc!

Under dagen kommer även valberedningen vara på plats. Valberedningen är de som ger förslag på nya kandidater till styrelsen. Så är du nyfiken på att sitta i styrelsen eller har tips på en bra kandidat så kom förbi ute vid kiosken och prata med valberedningen eller kontakta valberedningens ordförande, Lars Walles på lasse.walles@gmail.com

Som alltid finns trummor att låna på plats, så fråga efter Jakob, 0768526075 för att få tag på trummor under matcherna.

Efter denna match växlar vi om till SSL där Team Thorengruppen kommer på besök från Umeå. De är i skrivande stund serieledare och vann Champions Cup tidigare i år. Tufft motstånd med ett stjärnspäckat lag. Denna match startar kl 15.

Även här kan du testa på Pantameras coola hinderbana!

Ta med egna klubbor eller låna på plats.

Matchbiljetter hittar du här

Vi har såklart även vår merch på plats där du kan köpa en snygg FBC-mössa, eller varför inte en snygg och skön tröja? Hinner du inte förbi så kan du beställa här

Knäkontroll2023-01-05 22:16
IBIS2021-10-08 22:09