20% RABATT PÅ PRIME NUTRITION
2021-06-16 17:12

Vi är stolta att presentera vårt andra nyförvärv på partnersidan, kraftpaketet Prime Nutrition. Våra elitlag är i mitt uppe i en stenhård försäsongsträning med allt ifrån att lyfta vikter i gymmet till backintervaller i Bulltofta. Lika viktigt som den fysiska träningen är det att spelarna är väl förberedda inför träningen samt återhämtar sig väl efter och det hjälper Prime till med!

Prime Nutrition tillverkar kosttillskott från sin egen fabrik belägen i Vellinge och med lokala råvaror, vilket ger dem full kontroll över hela produktionsprocessen. Förutom toppmodern utrustning i fabriken har Prime också sitt eget laboratorium där de utvecklar nya spännande produkter och smaker. Inga konstiga blommor eller ogräs-extrakt med tvivelaktiga undersökningar. Utan fräscha smaker och väldokumenterade innovativa ingredienser som är de bästa på marknaden gör Prime ett kosttillskott utan nonsens som gör skillnad i träningen!

Inte nog med att Prime hjälper våra elitlag att få ut max effekt av sin försäsongsträning så ger de alla medlemmar i Malmö FBC hela 20% rabatt på deras produkter, som enkelt beställs via deras hemsida.

Ange koden:  MFBC20

HEMSIDA

"Vi är väldigt glada för att kunna erbjuda våra elitspelare ett extra stöd i deras återhämtning för att de ska få ut max av sin träning, framförallt i den tuffa träningsperioden vi är inne i just nu. Det ersätter ju såklart inga måltider utan ska ses som ett komplemnet." Mikael Jeppsson, Huvudtränare Dam A