.

GIRLS SUMMER CAMP 2023!
2022-12-01 08:00

Sommarens höjdpunkt, GIRLS SUMMER CAMP!

Lägret kommer att arrangeras 18/6-22/6 2023 och riktar sig till tjejer födda 2007-2012. Ledare för campen är såklart spelare från Malmö FBCs elitlag med Ellen Rasmussen i spetsen.

Det kommer att vara möjligt att vara med på campen både med och utan övernattning. Vi kommer såklart främst att fokusera på ett riktigt kvalitativt innebandyupplägg men självklart så kommer vi att hitta på massa annat skoj också!

ANMÄLAN

Anmälan öppnar torsdag den 1 december och antalet platser är begränsat. Sista anmälningsdag är torsdag den 1 juni.

De 10 första som anmäler sig är med och tävlar om Ellen Rasmussens klubba från VM!

LEDARE

• Ellen Rasmussen - Damlagets lagkapten. Svensk landslagsspelare med 3 VM-guld på meritlistan.
  • Yamou Njai - Damlagets tuffaste back med 9 säsonger i SSL i bagaget.
  • Tiltu Siltanen - Finsk landslagsmålvakt med rutin från Schweiziska, finska och svenska högstaligan.

ANMÄL DIG HÄR!

PRIS

Till och med 31 december gäller följande priser:

Dagläger 2700 kr

Övernattningsläger 3000 kr

Fr.o.m 1 januari gäller ordinarie priser:

Dagsläger: 2900 kr

Övernattningsläger: 3300 kr

En bokningsavgift tillkommer vid betalning.

DETTA INGÅR

- Träning & alla aktiviteter

- Träningskit bestående av T-shirt, shorts, strumpor och vattenflaska.

- Dagläger: Halvpension (mellanmål & lunch)

- Övernattningsläger: Helpension (frukost, mellanmål, lunch, middag, kvällsfika)

AVBOKNINGSREGLER

- Om lägret måste ställas in återbetalas såklart hela avgiften.

- Fram till den 31 maj kan man avanmäla sig oavsett orsak och få tillbaka hela avgiften förutom en administrativ kostnad om 100 kr

- Från den 1 juni och till lägerstart kan man avanmäla sig oavsett orsak och få tillbaka hela avgiften förutom en administrativ kostnad om 700 kr

- En påbörjad camp som måste avbrytas pga skada/sjukdom som uppkommer under veckan återbetalas inte.

Vid frågor angående camp hör av er till campansvarig Ellen Rasmussen, ellen.rasmussen@malmofbc.se