Dam U - Division 1

Öppna träningar med Dam U
2019-03-23 19:06
Frida Mainz Ohlsson (98:a), Madelene Karlsson (99:a), Cassandra Lindahl (01:a),  Marika Wärnehult (93:a), Ebba Flydalen (01:a) vem är nästa spelare i SSL från Malmö FBC U?
Malmö FBC U har etablerat sig i damernas division 1 och även om säsongen var resultatmässigt sämre så avanacerade laget till semifinal i Skånemästerskapen efter b la slagit ut Allsvenska Lund. Laget ingår inom Malmö FBC Elit- verksamhet och har ett nära samarbete med SSL-laget. Ett viktigt syfte med laget är att utveckla spelare till SSL-laget och har även gjort så kontinuerligt i flera säsonger. Nu erbjuder vi två tillfällen av öppna träningar för nya ambitiösa spelare som vill veta mer om vår verksamhet och visa upp sig.

När

• tisdag 2 april