.

Girls Camp Dag 1
2018-02-21 23:22
Då har den första dagen på årets första Girls Camp passerat! Det var en härligt intensiv dag med ett träningsvilligt gäng tjejer. Ellen Rasmussen, Madelene Karlsson och Ellen Tillman var ledare för dagen som drillade tjejerna.

På onsdagens träningsschema konstruerat av Mikael Karlberg stod b land annat Lettiskt 1 mot 1, Maddes teknikbana, Touch down, Dribblingsinnebandy, Ajaxtriangel, 2 mot 1 med Ulf, Passningskollekten och mycket mer!  Men dagen innehöll även olika teambuildingsövningar, grillad hamburgare och utlottning av innebandyklubbor från Unihoc till tre lyckliga vinnare.

I morgon kör vi igen, fullt ös!