Dam U - Division 1

Erika Levenius förstärker Dam U
2017-06-14 11:23
Det är inte bara A-lagen som har varit aktiva på senvårens transfermarknad. Dam U var först ut med att dra igång försäsongsträningen inom Malmö FBC Sport och laget har gjort några väldigt intressanta nyförvärv inför hösten! Dessa tänker vi såklart presentera framöver och först ut är en återvändare.

Målvakten Erika Levenius återvänder till Malmö FBC efter en säsong hos malmökollegorna Malmhaug (som för övrigt är Erikas moderklubb). Erika beskrivs som en lugn, placeringssäker och verbal målvakt med höga ambitioner.

Välkommen tillbaka Erika!